7/11/14

a different story

1

היי חברים, התגעגעתי!
הייתי מאוד עסוקה בזמן האחרון ופתאום נפלה על כולנו המלחמה הארורה הזאת שהוציאה לי את הרוח מהמפרשים והחשק מכל דבר שאינו למשוך את השמיכה מעל הראש ולחכות שיעבור זעם.


אז התלבטתי אם ומה לפרסם פה, והגעתי למסקנה שאם כבר להתעסק באופנה אז בואו נעשה את זה בצורה הכי אסקפיסטית שאנחנו יכולים, נברח מהמציאות ונצלול לתוך עולם אחר, ולו לכמה דקות בלבד.

הנה לפניכם תקציר של סיפור האופנה בשלושה חלקים שצילמתי עם רונן ופירסמתי ממנו כבר טעימה.
אחרי שהכרחתי את רונן לצלם איתי דברים ורודים ופרחוניים פעם אחר פעם הרגשתי שהגיע הזמן לגוון (וגם שאני חייבת לו קצת על הקרבת הגבריות) אז חשבנו על סיפור, מעין אדיטוריאל, שיכלול מספר אאוטפיטים שונים, בלוקיישן מחוספס מהרגיל.


מה שאני לובשת בצילומים הנ"ל הוא לא מה שאני בדרך כלל לובשת ביומיום או בכלל, למרות שרוב הפריטים כאן שייכים לי.
ניסיתי להרכיב אאוטפיטים שיתאימו לדמויות שהמצאתי במוחי וכמו כן שאפתי לגלם את הדמויות האלה (בניגוד לעצמי ה"רגילה" שמופיעה פה מדי פעם..) ולהתחבר ל"צד האפל" שלי, אם יש צד כזה??

מקווה שהצלחתי ולו במעט, בכל מקרה הניסיון היה מאוד מעניין ומאתגר. וגם אם לא, לפחות יצא לי להשתמש שוב בשמלת הכלה שלי (בתור חצאית הפעם), דבר שלא שיערתי לעצמי שייקרה.

אז תהנו מהצילומים, מומלץ להשמיע את השיר הבא ברקע:


מאחלת לכולם שבת שקטה וימים רגועים במהרה.

תודה רבה לרונן פריימן על הצילומים.




Hi guys, missed you :)
Things have been really busy in my little corner lately, plus we found ourselves in the middle of a sudden war and all I wanna do is pull the blanket over my head and crawl out when everything's over.

I contemplated on what to post here, and whether to post at all and finally decided that the best answer will be #escapism.

So here is a summary of the three part editorial I shot with Ronen a few weeks ago (you already got a small taste of it here).

On contrary to our other shoots that were mainly pink or floral, we decided to try and connect to our / my dark side and create a story based on 3 fictional characters.

I hope I managed to portray them well, and if not, at least I got to use my wedding dress once again, this time as skirt. So enjoy the summary, the 3 parts are coming soon.

Thank you Ronen Frieman for the pics.
Wishing you and Israel a quiet weekend.
XX


2

3

4

5

6

7

8