7/14/14

כשהתותחים רועמים המוזות שותקות

fashionpea

כפי שכתבתי בפוסט הקודם, התגעגעתי,
אבל אני לא מרגישה שבא לי לעשות כרגע אאוטפיט פוסט "שגרתי".
המצב מסריח מדי ודעתי מוסחת מדי. במצב של fight or flight אופנה היא לא בדיוק במרכז העניינים.

לא ממש מעניין אותי להתלבש כרגע, לא כל כך מטריד את מנוחתי מה הלך בשבוע אופנת קוטור (שנראה כל כך רחוק מכאן, כאילו התקיים במאה ובגלקסיה אחרת), והכי לא מעניין אותי מה קורה בבלוגוספירת האופנה העולמית שכבר לפני תקופת מה נראה שאיבדה כל קשר עם המציאות.

על אף שאני חושבת ורוצה לשדר עסקים כרגיל, זה לא הולך, ואני לא מתכוונת להילחם בזה.
אז שלפתי תמונה מפוסט שנגנז ולא התפרסם כאן, והחלטתי לכתוב פוסט קצת יותר אישי, מעין הפוגה מהאופנה ומהמצב, בו אספר לכם וגם אסכם עם עצמי מ
ה קורה איתי לאחרונה.

אז אלו הדברים העיקריים:


1. בימים אלה אני עובדת קשה על מיזם שאני מקווה לחלוק איתכם בעוד מספר שבועות.
תחזיקו אצבעות ואחלו לי בהצלחה!

2. בערך בכל יום בחודשיים האחרונים אני עושה משהו חדש אחד לפחות.
זה מרגש ומפחיד בעת ובעונה אחת.

3. אחד הדברים החדשים שהתחלתי לאחרונה הוא פעילות ספורטיבית (הידד!).
הספורט הנבחר הוא צעידה בשעת בוקר מוקדמת מהבית שלי ברמת גן ועד לנמל תל אביב (ובחזרה, אין ברירה).
וכמובן שהבחורה הרצינית והמצטיינת שבי לא יכלה להתחיל עם פחות מ-10Km ליום, מה שהתברר במהרה כהגזמה פראית עבור מישהי שבמשך שנים חשבה שספורט זה לקום ממקום רבצה מאחורי המקלדת וללכת לחדר הסמוך.
שברי מאמץ, מישהו?


4. עוד דבר חדש שנכנס לחיי הוא סידור גבות, בידיהם של גורמים מקצועיים כמובן.
עברו יותר מ-5 שנים מאז הפעם האחרונה שיד גבאית נגעה בגבותי, וקיבלתי החלטה לחזור לסוס.
מאז שהחלטתי להאריך את הפוני (אני עדיין נמצאת בשלב נורא של התהליך) הגבות נחשפות להן מדי יום ולא היתה ברירה אלה לטפל בהן ולעצב אותן.
ועכשיו מישהו יכול להסביר לי איך לא עשיתי את זה קודם??

5. גמעתי בשקיקה את העונה השנייה של Orange is the New Black.
העונה לא פחות ממופלאה ומאלפת ואני קצת מצטערת שמיהרתי כל כך להתנפל עליה כי עכשיו לא נשאר... 


6. בהמלצת אמא שלי, (שאינה רופאה או דיאטנית, אבל כל מה שהיא מציעה לי לאכול אני לוקחת בשמחה), החלטתי לקנח כל יום, אחרי הארוחה האחרונה של היום, עם השילוש הקדוש שהוא: שקדים, אבטיח וקוביית שוקולד מריר.
לא ביחד כמובן.
גם אם זה לא, העיקר שאני מרגישה שזה נוגד חימצון ומנקה את הגוף.
לאפקט הפסיכולוגי חייבת להיות השפעה כלשהי.


7. אני אומרת תודה כל יום על המשפחה שלי ועל החברים הטובים שבהם אני מוקפת.

אז שיהיה לילה שקט.

ותהיו חזקים.

גם זה יעבור.


שולחת את אהבתי
XX