3/13/15

bandana & stripes / בנדנה ופסים

אופנה, בלוג אופנה, הריון, שבוע 36, חולצת פסים, בנדנה, ג'קט טרנץ', דר משיח, הריון בסטייל, בגדי הריון, מגפונים, תיק אדום, תיק גוצ'י, pregnancy, 36 weeks, style the bump, maternity outfit idea, gucci disco bag, bandana scarf, stripe shirt, israeli fashion blogger

בלוג אופנה, דר משיח, בגדי הריון, אופנת הריון, חולצת פסים, תיק גוצ'י, צעיף בנדנה, טרנץ' קליל, maternity outfit, stripe shirt, gucci disco bag, bandana scarf, light trench

בלוג אופנה ישראלי, אאוטפיט, חולצת פסים, אפונה בלוג אופנה, בנדנה

אופנה, בלוג אופנה, הריון, שבוע 36, חולצת פסים, בנדנה, ג'קט טרנץ', דר משיח, הריון בסטייל, בגדי הריון, מגפונים, תיק אדום, תיק גוצ'י, pregnancy, 36 weeks, style the bump, maternity outfit idea, gucci disco bag, bandana scarf, stripe shirt, israeli fashion blogger

אופנה, בלוג אופנה, הריון, שבוע 36, חולצת פסים, בנדנה, ג'קט טרנץ', דר משיח, הריון בסטייל, בגדי הריון, מגפונים, תיק אדום, תיק גוצ'י, pregnancy, 36 weeks, style the bump, maternity outfit idea, gucci disco bag, bandana scarf, stripe shirt, israeli fashion blogger

בלוג אופנה ישראלי, אאוטפיט, חולצת פסים, אפונה בלוג אופנה, בנדנה



שישי שמח!

קודם כל תודה גדולה לרונן פריימן על הצילומים הללו, וחכו לעוד פוסט מעניין בלוקיישן יפהפה שצילמנו ביחד.

מתחילים להתקרב ל-due date בצעדי ענק: נשארו עוד משהו כמו 20 יום, אם אכן בוטן יחליט שהוא לא ממהר לשום מקום, אבל זה לגמרי תלוי בו, אם בא לו לצאת מחר הוא יוצא מחר ואף אחד לא יכול לעצור אותו. אהההההההההה!!!!!!!
אני בשבוע 37, שמבחינה רפואית אומר שהעובר השלים את גדילתו ברחם ואם לידה מתחילה מעכשיו והלאה זה בסדר גמור. בזמנך הפנוי מה שנקרא...
אבל לאמא יש עוד כמה פוסטים בקנה, ודברים אחרונים לסדר בתיק לבית החולים אז היא ממש מקווה שלא תהיה חננה ולא תמהר לצאת בימים הקרובים. תודה. 


מבחינת חודשים אני כבר בתוך חודש תשיעי, שפתחתי אותו קצת חלושעס למען האמת.
הבטן סופר גדולה וכבדה, ולי יש אנרגיה של אישה בת 100. בעצם, יש מצב שיש לה יותר אנרגיה ממני כי אין לי אנרגיה בכלל.
תוסיפו לזה גם הצטננות / וירוס שחטפתי לפני יותר משבוע ואני עדיין מנסה לנער מעליי ותקבלו בחורה קטנה ומעוררת רחמים, עם כדורסל ענקי בבטן וערימת טישואים שמסתובבת איתה בכל מקום.

כדי לשמור על המורל אני מנסה להאחז בכמה דברים שעוד נותרו לי:

1. אוכל - מה שקורה בשבועות האחרונים זה בעצם רכבת אוירית של מזון שנכנסת לי לגוף.
כמו מכור לעישון שמצית סיגריה בסיגריה, אני מסיימת מנה ועוברת למנה באה. ארוחת צהריים ממוצעת מורכבת כרגע משלוש ארוחות צהריים והלסת שלי לא נחה לרגע. אני מתפלאת איך אני יכולה להיות רעבה ולחפש משהו לאכול בכל רגע נתון. מדהים!

2. אופנה - הרבה ללבוש אני לא יכולה, אבל אני עדיין אוהבת ומתעניינת בטרנדים ושמחה שבמסגרת המגבלות הצלחתי ליישם באאוטפיט אחד שניים מהם: הטרנץ' הקליל וצעיף הבנדנה.
את גרסאות הבנדנה ראינו כבר בחו"ל לא מעט בחודשים האחרונים (כאן, כאן, כאן וכאן. למשל) ולמרות שזה מקצר / מעלים את הצוואר, זה ממש עשה לי חשק.
בינינו, גם אין לי כרגע מותניים אז עוד איבר יותר או פחות... מה זה משנה.
בקיצור אני די מבסוטה מעצמי שגם במצב צבירה של ממותה ובאנרגיה מינימלית אני מצליחה להיות on trend. ההנאות הקטנות של החיים.


ולא אסיים את הפוסט בלי להכריז על הזוכות בכרטיסי מתנה לשופינג ב-LOVES, מזל טוב ל:
הדס חייט

סווטה פרונטון
יעל קריידרמן
תודה מקרב לב לכל מי שהשתתפה, הייתי שמחה לתת מתנה לכל אחת מכן, אבל לאור ההענות הגדולה הייתי נשארת בלי סטוק :) לאב יו 3>


אני לובשת:
טרנץ' קליל LOVES (זמין במידות S, M אני לובשת סמול) / LOVES trench
חולצת פסים מחו"ל / stripe shirt bought in a random store abroad

צעיף בנדנה זארה / zara bandana scarf
תיק גוצ'י / gucci disco bag

תהיו בריאים, תהנו מהסופ"ש.


Happy Friday :)
So, I'm about 20 days away from my due date, so it can actually be any day now.
Baby has come full term, and if I go into labor it's completely OK, but I still have some stuff I need to do so I hope peanut will not be in a big rush and that I still have at least a week or more to prepare and finish my tasks.

Energy wise, I started month number 9 very low.
The belly is big and super heavy and on top of that I got some virus / cold that I'm trying to shake off (for more than a week now) so I'm feeling a bit down and tired.


To keep moral high I'm holding on to 2 things:
1. Food -
I've been eating like crazy and pretty amazed of myself. I finish one meal and than start another, my jaw never rests and I can never have enough food. Yumm!

2. Fashion - 

I can hardly wear anything at this point, but I'm still into trends and even managed to incorporate 2 of them in this outfit: the light trench and the bandana scarf.
We've seen a lot of bandana scarves in street style photos in the last few months (examples: here, here, here, and here) and even though it makes your neck kinda disappear I really like it.
Also, I have no waist at the moment, so throw in no neck, it's fine by me.

Huge thank you to Ronen Frieman for the lovely photos, we shot another post in a beautiful location so wait for it :)

Have a nice weekend
XX